טיפים והמלצות לשינה טובה ורגועה

יש מגוון רחב של דברים שאנחנו יכולים ללמד את עצמנו לעשות כדי להירדם ביתר קלות, חווית שינה מועילה גורמת לנו להרגיש נינוחים, על ידי הבנה בחשיבות של כמות נכונה של שינה, במהלך הזמן הנכון של היום, אדם יכול להגדיל מאוד את איכות חייו. בנוסף שינה טובה עוזרת לנו לחלום חלומות נעימים, ולפעמים אף לחלום מספר חלומות ברצף ולזכור אותם יותר טוב, ברור שכאשר נזכור את החלומות שלנו פתרון החלום שלנו יהיה מדויק יותר .

יש קשר כלשהו בין דיאטה ופעילות גופנית למצב שינה. תמיד חשוב  לא לאכול מייד לפני השינה. מכיוון שחילוף החומרים יורד בזמן השינה. הגוף לא שורף קלוריות כמו שהוא שורף במשך שעות היום. אכילת ארוחות כבדות לפני השינה יכול גם לגרום לעלייה במשקל. פעילות גופנית גם מסייעת לגוף באופן טבעי להרגיש עייפות לפני השינה. הדבר יכול לעזור לאנשים שמתקשים להירדם.

יש להימנע משתיית קפאין לפני השינה, הסיבה לכך ברורה מכיוון שקפאין נוטה לעזור לשמור על ערנות.

עישון טבק עלול גם לגרום לבעיות שינה ויש להימנע ממנו לפני השינה. מכיוון שניקוטין הוא חומר מעורר והוא מסוגל להשפיע ולשבש את יכולתו של אדם לישון.

הגדרת זמן מסוים שבו אתה הולך לישון וכשאתה מתעורר, מסייעת לגוף בשמירה על מחזורים. לא לוקח זמן רב עד שהגוף מסתגל ללוח זמנים. עם הבנה שיש להתאים את שעות השינה והקימה למהלך היום של האדם. פעולה זו גם מסייעת לאדם להירדם יותר בקלות מכיוון הגוף מתרגל לשעות  קבועות, ולכן אנו נתעורר כמעט כל יום באותה שעה, ולחלופין נהיה עייפים באותה שעה.

אדם שדעתו מוסחת ולא מצליח להירדם, רצוי שיקום מהמיטה ויעסוק בפעילות כלשהי בכדי להסיח את דעתו ממחשבות במשך לפחות 15-20 דקות. רצוי לא להישר במיטה ולנסות להכריח את עצמך לישון, פעולה כזו תיצור תגובה הפוכה של סטרס ואז לא תצליח להירדם כלל. פעילות של הסחת הדעת נדרשת בכדי לא להרגיל את הגוף להביא את עצמו למצב שאם אדם הולך לישון ודעתו מוסחת הוא לא יצליח להירדם.

פירוש חלומות © 2018